یحیی گل محمدی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای گل محمدی که ۱۱ میلیارد قرارداد بستی و ۸۰ درصدش را هم گرفتی و کلی هم آپشن در قراردادت داری! ما از نظر مهره هیچ کم و کسری نداریم و دست کادر فنی بازِ باز است.

سرویس ورزش مشرق – نتایج پرسپولیس در فصل جاری پس از ۴ قهرمانی متوالی و قدرت اول فوتبال باشگاهی کشور بودن طی این سالها، به شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و چرایی عدم نتیجه گیری این تیم حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!/ صدرنشینی استقلال به‌خاطر بازی‌ بد رقبایش است

* آقای فنونی زاده چرا پرسپولیس به این روز افتاده است؟

- تیم ما از نظر فنی و بچه های درون مستطیل سبز هیچ ایرادی ندارد. حتی روی نیمکت هم بازیکانی داریم که همه خوب هستند.

* پس مشکل کجاست؟

- مشکل عمده ما کادر فنی است. الان هواداران پرسپولیس خودشان یک پا کارشناس هستند. رفته بودم نانوایی، شاطر نانش را رها کرد و به من گفت آخر کدام مربی بازیکن یک متر و نیمی را می گذارد دفاع وسط؟ الان هواداران همه کارشناسند ولی فقط مدرک مربیگری ندارند. نانوای محله ما به ارنج تیم ایراد می گرفت و می گفت این چه تعویض هایی است که یحیی انجام می دهد؟ درست هم می گفت.

* خیلی ناراحت هستید؟

- چرا نباشم؟ من اگر انتقاد می کنم به خاطر پرسپولیس است و اینقدر جگرش را دارم که حرفم را بزنم. زمانی که برانکو آمد و تیم را در نیم فصل اول شانزدهم جدول کرد گفتم به خدا اگر این تیم جزو شش تیم بالای جدول پایان فصل باشد. ولی وقتی تیم با تفاضل گل بعد از استقلال خوزستان دوم شد مصاحبه کردم و حرفم را پس گرفتم. الان هم اگر انتقاد می کنم برای پیشرفت تیم است. ناسلامتی این تیم قهرمان فصل قبل است و باید مدعی قهرمانی باشد اما با این بازی که به نمایش می گذاریم امیدی به آینده نداریم. شاید هم تیم از نظر بدنی کم می آورد ولی باز هم می بینیم که مربیان تیم دائم در حال مصاحبه کردن هستند. در واقع خود مربیان برای خودشان چالش ایجاد می کنند. مگر همین تیم چند ماه قبل با همین هیأت مدیره قهرمان غرب آسیا نشد؟ حالا چه شده که دائم مشکلات را گردن هیأت مدیره می اندازید؟

* دعوای یحیی و رسول پناه را می گویید؟

- بله! آقای گل محمدی! تو کار خودت را بکن چکار به رسول پناه داری؟ ما هم باید به عنوان یک هوادار حمایت کنیم که می کنیم. اگر حرفی می زنم برای این است که ۱۰ سال در تیم های پایه پرسپولیس بودم و ۸ سال در بزرگسالان توپ زدم و در ۱۸ سال حضور در این باشگاه ۱۴ قهرمانی با پرسپولیس آوردم، پس حق دارم درباره پرسپولیس اظهار نظر کنم. چیدمان نفرات تیم اشتباه است و تعویض های غلطی را می بینیم.

* هواداران پرسپولیس معتقدند صدرنشینی استقلال به واسطه همین نتایج پرسپولیس است؟

- درست می گویند! استقلال هم بازی نمی کند و نتایجی که گرفته روی بازی های بد رقبایش است. همین هفته همه نتایج به سود استقلال بود که تیم شان باخت ولی صدرنشین ماند.

* ولی پرسپولیس کمترین باخت را دارد؟

- این حرف را به خورد مردم می دهند ولی مرا که نمی توانند فریب بدهند. ۶ مساوی برابر با ۴ تا باخت است. ۶ برد ۱۸ امتیاز دارد و ۶ مساوی فقط ۶ امتیاز دارد یعنی ۱۲ امتیاز پریده و رفته! پس ببیند که چقدر امتیاز از دست داده ایم. یک خط تیره در جدول داشتیم که به آن می بالیدیم و آن را هم از ما گرفتند. آن هم در بازی که بردش برای ما خیلی حیاتی بود.

آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!/ صدرنشینی استقلال به‌خاطر بازی‌ بد رقبایش است

* چرا احمد نوراللهی را در خط حمله به کار می برند؟

- همین نکته یکی از چراهای ماست! احمد نوراللهی کاملا از بازی اشباع شده است. او الان مدتهاست که در تمام مسابقات بازی می کند و خسته است. اصلا خودش باید به یحیی بگوید که دو بازی مرا بگذار بیرون تا کمی استراحت کنم. احمد بازیکن خوبی است ولی فوق العاده نیست که به خاطرش این همه هزینه بدهیم. یک زمانی محمد پنجعلی بود، مجتبی محرمی بود یا ناصر محمدخانی که نمی شد آنها را از ترکیب بیرون گذاشت. با این همه یادم هست در یک بازی فکر می کنم با استقلال رشت بود که ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم بودند و علی پروین ناصر محمدخانی را گذاشت بیرون. آن زمان ما تازه از سنگاپور برگشته بودیم و علی آقا گفت ناصر خسته است. ۹۰ هزار نفر داد می زدند ناصر باید بازی کند ولی علی آقا او را نیاورد تا دقیقه ۶۰ که ناصر را فرستاد تو و خودش ۲ تا زد و یک پاس گل به پیوس داد و بازی را با ۳ گل برنده شدیم. گاهی مواقع باید به بازیکن استراحت داد. اصلا نوراللهی فکر کند مانند آل کثیر محروم شده و دو بازی بیرون بنشیند. بعد ببینید وقتی برمی گردد چه می کند. این پسر در دقیقه ۸۲ توپی که با هرجا می زدی گل می شد را کوبید به بدن دروازه بان. در دربی هم که آن موقعیتهای طلایی را خراب کرد.

* شاید گل محمدی به واسطه قهرمانی فصل قبلش هنوز مورد اعتماد کادر مدیریتی است؟

- دقیقا! او آمد و تیم کالدرون را گرفت. تیمی که از برانکو به دست او داده بودند را قهرمان کرد و حالا با قرارداد ۱۱ میلیاردی می خواهد مثلا روش بازی تیم را تغییر بدهد تا از زیر سایه برانکو بیاید بیرون ولی این راهش نیست. حتم دارم کمال کامیابی نیا را برخلاف میل باطنی اش بازی می دهد. یا اگر شجاع خلیل زاده بود، عمرا به سید جلال بازی می داد. آخر چطور فکر کرد که یک بازیکن یک متر و ۲۰ سانتی را گذاشت دفاع وسط؟ هر دو گل را هم از روی سر مهدی شیری خوردیم! همان بازیکنی که در فینال آسیا آن بلا را بر سر تیم آورد.

آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!/ صدرنشینی استقلال به‌خاطر بازی‌ بد رقبایش است

* ظاهرا ایرادی هم به تعویض های یحیی دارید؟

- بله که دارم. وقتی تیم عقب است و نیاز به برد دارد چرا مهدی عبدی را دقیقه ۶۰ بیرون آوردی و آرمان رمضانی که بازیکن خودت است و مغضوب هواداران را به زمین بردی؟ اگر مهدی درون زمین می ماند می توانستی یک هافبک را بیرون ببری! کمال را بیرون می کشیدی! سرلک را می آوردی بیرون. نوراللهی را تعویض می کردی! چرا عبدی را بیرون آوردی؟ اینها همه نشان می دهد اتفاقات خوبی در تیم نمی افتد! آخر باید به آلومینیوم اراک ببازیم؟ رسول خطیبی مربی است که جام جهانی رفته و روبروی پرتغال هم بازی کرده است. او خیلی سریع متوجه شد که وقتی مهدی شیری دفاع وسط پرسپولیس است باید توپها را روی سر او بریزند. یک مثال می زنم.

* چه مثالی؟

- اواخر دهه شصت که ما(پرسپولیس) چند بار به استقلال باختیم به خاطر تیزهوشی خدابیامرز منصور پورحیدری بود. او می دانست با وجود مرفاوی و سرخاب می تواند روی هوا به گل برسد و پیش خودش می گفت مرتضی فنونی زاده با یک متر و ۸۸ قد نهایتا بتواند یکی از آنها را مهار کند و دیگری گل می زند. همین هم شد و استقلال در آن برهه با وجود این دو نفر بارها به پرسپولیس گل زد.

* حرف باقیمانده؟

- آقای گل محمدی که ۱۱ میلیارد قرارداد بستی و ۸۰ درصدش را هم گرفتی و کلی هم آپشن در قراردادت داری! ما از نظر مهره هیچ کم و کسری نداریم و دست کادر فنی بازِ باز است. به جای پرداختن به حواشی بیا و به وضعیت فنی پرسپولیس رسیدگی کن. ما که می دانیم شما هر جا بودی نصفه کاره بیرون رفتی! اکسین البرز، ذوب آهن، تراکتور، نساجی قائمشهر، همین پرسپولیس و شهرخودرو تیم هایی بودند که همه با تو نصفه کار کردند. من و تو با هم در کلاس مربیگری بودیم ولی چطور است که الان تو میلیاردری ولی من یک زندگی ساده دارم؟ فوتبال را به خاطر مردم دنبال کن و اینقدر دنبال وجهه مالی و مادی فوتبال نباش! قول می دهم چند سال بعد همه می فهمند که رسول پناه چه خدماتی برای فوتبال پرسپولیس انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    28 88
    ان شاءالله یک روزی سلطان علی دایی سرمربی پرسپولیس بشه و لذت فوتبال رو ببریم. یحیی هنوز زوده مربی تیم بزرگ باشه
    • رضا IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      64 43
      هرکی با یحیی مخالفه و قبولش نداره اندازه بچه هم از فوتبال هیچی نمیفهمه . یحیی بهترین مربی ایرانیه اینو همه میدونن امثال این آدم و برادر معلوم الحالش برای هر تیمی سم هستن ما هوادار تا آخر پشت یحیی هستیم و هیچکس غیر یحیی لیاقت نشستن روی نیمکت رو نداره
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      36 29
      شماها کمتر اراحیف راجع به پرسپولیس بگید. امور پرسپولیس به خودمون مربوطه نه شما جو درست کن ها. فنونی زاده هم همونطور که خودش گفته در مورد تیم برانکو هم اشتباه نظر داده پس بهتره جو رو خراب نکنه. برخی اسما پرسپولیسی هستن جای تاسف داره.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      22 19
      علی دایی بدترین مربی جهان و ایران است
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      3 6
      علی آقا می تونه مربی خوب باشه .
  • محمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    42 14
    به نظر من ،این حرفا پاسخ انتقاد آقا یهیی به رسول پناهه!
  • محمود خطیبی IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    56 42
    یکی به این آقای فنونی زاده بگه اگه پرسپولیس دست شما بود چکار میکردی؟!!! اصلا تابحال مربی گری کردی؟؟؟!!! آقا بذارید کادر فنی کارش رو بکنه
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      22 19
      احسنت فقط جو پرسپولیس رو خراب میکنن. چیزی هم سر در نمیارن
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    30 27
    آره کلی مهره داره، میشه بگین مثلا کی؟ همینجور توی فضا سیر می کنید؟ چی می زنید؟ الان یه بازیکن مصدوم بشه جاش کسیو ندارن، توی خط حمله از بی کسی دارن چندتا بازیکن کم توانو می ذارن
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      25 15
      ایشون بهتره تیم تشکیل بدن و با همون شاطر تیم ها را انالیز و ارنج کنن.
  • سمیرا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    14 12
    پرسپولیس اگه مربی ایلهوا چونمای کره ای رو استخدام کنه تو لیگ آسیا هم قهرمان میشه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      20 21
      برا خودتون نسخه بپیچ ما با یحیی رفتیم فینال و اگه این سلطان پناه خائن نبود قهرمانانم میشدیم لذا فینال ندیده نیستیم
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    23 14
    ما زیاران چشم یاری داشتیم آقای فنونی زاده! خود غلط بود آنچه می پنداشتیم آقای پیشکسوت ...
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    17 15
    یعنی این فنونی زاده چکارست حی میاد نظر میده فقط حرف مفت میزنه از یه آدم بی اصل نصب طرفداری میکنه متاسفم براش.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    14 11
    اینکه چرا شما با هم تو کلاسهای مربیگری بودین حالا اون مربیه! خودتون جواب خودتونو دادین، درضمن اون لاتی که معرف حضور همس ارزش دفاع نداره آقای فنونی زاده
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    22 18
    طرف بیرون نشسته میگه لنگش کن هنوز فشار نیمکت تحمل نکرده داره هذیون میگه یحیی بهترین هست
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    21 17
    11 میلیارد بدون کاپشن و....؟؟ علی برکت الله
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      13 12
      گیریم درست باشه میشه بگین مزنه مربی خودتون چنده؟
    • وطن دوست IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 2
      تاعلی برکت الله رودارن غمی نیست پول بیت المال بااپشن وباکاپشن پر پول هدیه به اقایحیی سرلنگ سلامت چه باسوراخ چه بی سوراخ
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    23 13
    خاک عالم تو سرتو کنه که مردم در فلاکت دارن زندگی میکنن و آقایون اینچنین پول خرج این فوتبالیها می کنند
  • akbar IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    10 18
    اگه دایی مثل خیلی از مربی ها فقط ستاره رو ها رو میخرید با اختلاف قهرمان میشد دایی نورالهی و طارمی کفشگری از دسته یک اورد ستارشون کرد نایب قهرمان شد و قهرمان حذفی و اما اقای به ظاهر پیشکسوت تیم بالا و پایین داره دوبازی عقب افتاده ببره میره صدر جدول همین یحیی قهرمان کرد و فینال اسیا برد هافبک طراح رفت مهاجم محروم دفاع رفت چه انتظاری داری؟؟
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      16 15
      باید واقع بین بود بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد یحیی مربی کاردان و به روزی است اگر این تیم کمی افت کرده دلیلش فقط مدیریت غلط و کمبود بازیکن خوب ویا حداقل متوسط ،در تیم است ،از تیمی که بازیکنان عالی خود را در پست های مختلف و در مدت کوتاهی از دست داده نباید توقع موفقیت داشت از بردران فنونی زاده که ثابت شده با پرسپولیس عناد دارند بیشتر از این توقعی نیست هرچند که در بعضی مقاطع یکی از آنها بازیکن این تیم بوده باشد
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      4 8
      چرت نگو کیست که نداند دایی بدترین مربی ایران و جهان است
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    15 10
    سکوت کن بازیکن تیم نداره بزرگوار
  • مهرناز IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    8 11
    جالب است " سخنان ودستمزد مدیران " فوتبالیست ها ومربیان فوتبال میلیاردیست " در اینده بیلیاردی خواهد شد اما درامد تماشاچیان فوتبال با درامد دو یا سه میلیون " با چه سختی ها از کجا ها " برای تماشای فوتبالیست های میلیاردی " با بازی هائی که در حددریافتی هایشان می باشد " نیست " به تماشا می نشینند.
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    18 13
    فنی ترین تیم آسیا پرسپولیس هست تیمی که بازی ساز نداره تو چندتا از پست ها کمبود دار رو مقایسه میکنید با استقلال که حداقل تو هرپست دوتا بازیکن داره
    • ناشناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      10 5
      احسنت......
  • reza IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    11 6
    هرکی با یحیی مخالفه و قبولش نداره اندازه بچه هم از فوتبال هیچی نمیفهمه . یحیی بهترین مربی ایرانیه اینو همه میدونن امثال این آدم و برادر معلوم الحالش برای هر تیمی سم هستن ما هوادار تا آخر پشت یحیی هستیم و هیچکس غیر یحیی لیاقت نشستن روی نیمکت رو نداره
  • مختار IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    9 7
    بنده کار به صحبت شون در مورد رسول پناه ندارم چون حداقل می تونست خلیل زاده را تو تیم حفظ کنه و نکرد ولی بقیه حرفهای آقای فنونی زاده درست هست کادر فنی تیم این روزا تمرکز ندارند هم در ارنج و هم در تعویض مشکل دیده می شود اگر در دربی دقایق آخر بازی ما ۳،۲ تا تعویض می کردیم بازی را با برد استقلال از زمین بیرون می آمدیم که کادر فنی دقایق آخر بازی با وجود اینکه‌بازیکن نیز داشت وای تعویض نکرد در بازی با آلومنیم اراک هم هم ارنج و هم تعویضی ها اشتباه درش بود در خصوص فعالیت کادر فنی پست زمین نیز مشکل داریم همه مربیان به داورهای بازی موقع سوت اشتباه علیه تیم خودی اعتراض می کنن در مصاحبه آخر بازی اعتراض می کنند و داد و فریاد می زنن ولی کادر فنی پرسپولیس می خوان در این زمینه با حجب و حیا رفتار می کنن!
  • دو ستاره واقعی CA ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    12 12
    یازده میلیارد گرفته یحیی!!!!!!! واقعا یحیی پونصد هزار دلار میرزه!!!!!!! میرفتین ی مربی دیگه با این پول می گرفتید تازه معلوم نیست با اپشن ها شاید به هفتصد هزار دلار هم برسه ما استراماچونی و با همین قیمت میخواستیم باهاش قرارداد ببندیم ولی پول نداشتیم بعد اینا واسه یحیی اندازه استرا پول دادن خب یحیی راست اگه مدیریت سابق درست بود که به تووووووووو اندازه استرا پول نمیدادن که بخوای این همه تقصیر گردن هیئت مدیره بندازی من به عنوان یه استقلالی آرزو میکنم تو در پرسپولیس بمانی یحیی جان چون این به نفع ما هست .
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      7 4
      خودتو رنگ کن استرا 11میلیارد تومنه؟ تازه اگه این رقم درست باشه، داداش شما بازیکنای تیمتون از مربی ما بیشتر گرفتن 10 یا 16 میلیارد فقط دادین واسه نادری 24 تا واسه دیاباته و ... اصلا به فکری چقد دادین؟
    • علوی ابی DE ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      7 0
      شما به محمود خان فکری مشغول باش.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    8 4
    تیم مهره کم نداره؟!!!!!!!تیم دفاع وسط نداره هافبک بازی ساز نداره مهاجم نداره.کلا دو تا دفاع وسط تخصصی داشتیم که هر دو مصدوم شدن.هیچ کس و نداشت جاشون بذاره.نا سلامتی از فینال آسیا برگشتیم.دست یحیی خالیه
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      4 3
      آقای فنونی زاده! به جای گفتن حرفهای فضایی راهکار بده
  • سعید IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 3
    تا دیروز که می گفتید بهترین مربیه!!!!!!!
  • جبار IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 8
    آخه 11میلیاردپولیه که به رخ مربی می‌کشید برید کشور همسایه قراردادهای مربیا ببینید دیگه بگید دوما آقای فنونی زاده شما از کدوم مهره حرف می‌زنید رسول پناه که به مهره یای تیم رییییییید
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    10 3
    اگه 11 میلیارد درست باشه که باید وا اسفا سر داد برای مملکت
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 3
    نه اینکه تابحال به کمک زمین و زمان و داور و وزیر قهرمان شدید با بازی اروپایی بقیه تیم ها بوده
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 1
      جناب مث اینکه اصلا فوتبال نمیبینی، اونیکه هر بازی متضرر میشه از داوری ماییم برو ببین والبته اونیکه از داوری سود میبره شما میگی نه داوری بازیا ونظر کارشناسارو ببین! وبعدشم از نظر پولیم که معلومه کی دغدغه نداره! از بازیکنم که الی ماشاء الله، پس دیگه حرفی نمیمونه!
  • نگین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 2
    دقیقا منظورتون از مهره زیاد کدوماست؟؟بگین ماهم بشناسیمشون خب؟؟؟!!!!هنو ی نیم فصل مونده هااا ما تیم روزای سختیم این فصلم قهرمانیم❤❤❤
  • سوسان IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 4
    یهودپولیس ایرانشهریها هیچوقت سقوط نمیکنه بابامسعودشون هنوز نمرده
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 2
    نقد آقای فنونی زاده کاملا منطقی و بجا است نه تنها نورالهی بلکه حامد لک هم در حال تبدیل شدن به یک دروازبان معمولی است اینجاست که نقش دروازبان کروات رادو شوبچ حیاتی است باید حداقل پنح بازی درون دروازه قرار بگیرد تا حامد لک به خودش بیاید در مورد رمضانی هم همین طور است اگر ایشان نمی تواند در خط حمله مفید باشد حداقل بخاطر فیزیک بدنی اش در کنار سید جلال حسینی در خط دفاع از آن استفاده شود تا کنعانی زاده برگردد .
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      2 2
      شما مدرک مربیگریتو از کجا گرفتی جناب؟
  • GB ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 2
    بساط فوتبال رو جمع کنید. هیچ آدم عاقلی راضی نمیشه این همه بیت المال که میتونه مخارج هزاران خانواده بی بضاعت رو تامین کنه اینطوری هدر بره. فوتبال چه منفعتی برای زندگی مردم عادی داره؟ فوتبال فقط منبع درآمد یک تعداد معدود که اصلا به درد مملکت نمیخوره.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 0
      آفرین گل گفتی
  • حبیب IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 3
    اینو خوب گفت سرورشون اس اس چندین و چند بار تیم لنگیشونو با صمد و عباس به خاک و خون کشوند .
    • سعید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 1
      خفه باو
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      بلندشو 11و نیمه
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    من از لحاظ مدیریتی و حق با با کیه کاری ندارم ، ولی فوتبال پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک خیلی افتضاح بود و بچه گونه ، واقعا حالمو بهم زد
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      2 0
      برو بازی تیم خودتو ببین لابد از باخت خودتون کیف کردی!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    3 4
    من موافق حرفهای فنونی زاده نیستم و اصلا به عنوان پیش کسوت قبول ندارم ولی این با اذعان داشت که چرا باید نورالهی و امیری باید فیکس باشند ویا چرا باید از علیشاه کمتر استفاده می شود چرا بازیکنهایی مثل شجاع و اریا برزگر و مهدیخانی و شریفی و نبید بازی کنند ولی بازیکنی مثل سعید اقایی که در نیمه دوم نای راه رفتن ندارد و با بازی انصاری لجبازی می شود اکثر بازیکنان در پسته ای تخصصی بازی نمی کنند چرا باید لک همیشه فیکس باشد لجبازی تا کی البته گل محمدی سوادش بیش از اینها نیست و این دعوای زرگری برای پوشش دادن به دریافتی هایش است خودش نادری با بازی ندادن پرانده و تمام کاسه کوزه سر دیگران که بدتر از خودش هستند می شکند تیم بدهد دست کریم باقری با سید جلال حسینی وضعیت تیم صد مرتبه بهتر می شود
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      شما فقط خودتو کنترل کن بقیه شو بذار به عهده ی کادر مربیگری، احسنت...
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 2
    آقای فنونی زاده ظاهراً کنار برادرت نشستی و سنتی و صنعتی رو قاطی زدی.اسم شمارو هم میشه گذاشت پیشکسوت؟
  • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 3
    این تیم شیراز مدیون آقا برانکو میباشد حیف وحیف که ایشان نیست تیم های لیگ برتری دست یحیی گل محمدی خونده اند من جای آقا یحیی باشم بعد رفت رسول پناه استعفا میدم تا تیم بایک مربی جدید شوک وارد شود وبرای کمک کردن به پرسپولیس این خودگذشتگی میکنم
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      چیه میخای کار ناتمام رسول پناهو تمام کنی!
  • مجید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    فقط پول بیت المال وهدر میدن با لابی و دلالی...
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    لب گودنشسته میگه لنگش کن-آقای فنونی زاده خیلی راحته توسایه بشینی وبه دیگران بگی زیرآفتاب تابستون کارکنند.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 0
    11میلیارد رو تقسیم بر سه میلیون(حقوق یک کارگر)کنید میشه 3666ماه حالا اینو تقسیم بر 12ماه کنید میشه305 سال به بیان ساده تر یک کارگر یاکارمند باحقوق سه میلیون باید 305 سال کارکنه تا به این دستمزد اقای گل محمدی برسه (خدایا بسه دیگه خسته شدیم)والا قیامتی هم هست البته به قول مهران مدیری هیچی نیست فقط لبتو غنچه کنی وبگی یازده میلیارد هیچی نمیشه
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    حتی اگه تیم خوب هم تحویل میداد نباید اینقدر پول میگرفت . اصلا چرا اینهمه پول به فوتبالیستها می دید. این پولها رو خرج زیرساخت ورزش بکنید
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 0
    آقای فنونی زاده حرف اصلی رو آخر کار زد. وقتی گفت: "من و تو با هم در کلاس مربیگری بودیم ولی چطور است که الان تو میلیاردری ولی من یک زندگی ساده دارم؟" آقای فنونی زاده آبو بریز همونجایی که میسوزه. مشرق هم که استقلالی از باخت های استقلال رد میشه و هرروز دنبال نقطه ضعف طرف مقابله. جررررررررر داد خودشو. مشرق جان یازده آبی بپوش برو تو زمین
  • آریا دهباند IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    آره راست میگی . وقتی که فینال رسیدیم اونم تیم یحیی بود . هشت تا بازیکن رو از اون زمان از دست دادیم میگه تیم کالدرون رو گرفتم . آقا یحیی فقط باید حاشیه رو دور کنه . که بلای النصر سر ما نیاد . ولی شما اگه میشه اظهار نظر نکن .
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    البته این چهار سال باپشتیبانی بابا مسعود قهرمان شدید الان که بابا مسعود فکر رفتن معلومه لنگ وضعش این بشود . وگرنه جایگاه لنگ این نبود. به جایگاه لنگ قبل از بابا مسعود نگاه کنید. بعد اظهار نظر کنید بابا مسعود نعمتی برای لنگی ها بود بعد از بابا مسعود باید از صدر جدول خداحافظی کنید .و به جایگاه اصلی تون ، که نیمه پایین جدول است برگردید.....
    • ارش IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      عوضی تو آسیا هم بابا مسعود داشتیم .کیسه کشا اخرین قهرمانیتون رو اصلا یادتون میاد.شما کیسه کشا فقط رو دارید دوهفته نمیگذره از دربی.یادت رفته تو قوطی کرده بودیمتون.پس اون دهن گندت رو ببند و ساکت شو
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      اها منظورت بابا مسعود شماست همونکه خائن های استقلالیو کرد مدیر پرسپولیس همونکه باعث شد سری قبل بخاطر پنجره بسته قهرمان نشیم و این سری هم بخاطر فراری دادن بازیکنها همونکه باعث شده پرسپولیس بخاطر نداشتن بازیکن فورواردو بزاره دفاع هافبک بزاره نوک بازیکن پایه بیاره تو تیم اصلی همونکه دفاع وستمون الان شده شیری با یکیونیم متر قد همونکه این همه داورا بهش ظلم کردن اخراج نشدن بازیکن استقلال پنالتی خنده دار فولاد گل افساید المینیوم و.... دیگه باید واسه استقلال چکار کنه که به پدری قبولش کنین کور و کر شدن طرفدارهای کیسه
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 1
    با ۱۱ میلیارد زندگی چند خانواده را میتوان سر و سامان بخشید
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 0
      با میلیاردها تومن تیم شمام لابد میشه یه کشور و اداره کرد ...
  • عدنان IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    کلا مربی های لنگ عادت دارن مشکلات موجود تو تیم های دیگر رو وجودش رو تو وتیم خودشون جلوه بدن و هوچی گری کنن . فقط دنبال بهانه اند در صورتی که هیچ تیمی مثل پرسپولیس اوضاعش ردیف نیست و بهش رسیدگی نمیشه
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      یه نمونشو بگو.. زحمتت میشه خودم میگم دارن لطف میکنن پنجره شم میبندن مبادا بتونه بازیکن بخره!
  • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    قشنگ از حرفات مشخصه از حسادت داری میترکی خب بنده خدا یحیی با عرضه بوده وضعش خوب شده ،نمیتونی چرا حرفای الکی میزنی،یحیی اخلاقش یه دنیا میرزه ...
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    آقای گل محمدی در بازی با آلومینیوم تعویض های عجیبی داشت امیری و عبدی رو با رمضانی و طاهرخانی تعویض کرد و عملا تیم رو ضعیف تر کرد تو این بازیهایی که رمضانی بازی کرده هیچی از خودش نشون نداده چرا باید به چنین بازیکنی بازی داد.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      مگه بازیکنا رباطن خستگی مصدومیت بعدشم کسی بما بازیکن داد ما نگرفتیم؟ اصلا پولشو داریم؟ خوبه زیر بار پول بودیمیر زاییدیم یه کم انصاف بابا
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    یحیی گل محمد عمرا فکرش رن نمی کرد با دو تا شوت زدن روزی برای یک سال مبلغ یازده میلیارد تومان بگیری ه در حالی که بالای پنجاه درصد مردم وسط برج نرسیده لنگ معیشت هستند
  • حسین IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    لطفا مربی جدید بیارید تیم جون تازه بگیره
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      لطفا شما نظر ندین
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    تیم مون به نفس تازه نیاز داره وقتی می‌فهمد که کار از کار بگذره
  • صمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    اقا مگه تیم رسول خطیبی چقدر مهره داشت. جنازه استقلال و پرسپولیس باید اینا رو بزنند. نه فکری بدرد می خوره نه یحیی. بدون رو در بایسی.والسلام
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 2
      ببین کمبود بازیکن کلیدی.. مشکل اینه ما تو خطوط مختلف کمبود بازیکن داریم با مصدومیت 2 دفاعمون این تبدیل شد به فاجعه
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    جالبه یحیی تیمو نائب قهرمان آسیا کرد قهرمان لیگ کرد مدیریت هشتا بازیکن کلیدی رو از دست داده به یحیی حمله می کنه!×....یه بچه هم می فهمه استقلالی ها از یحی می ترسن
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    سلام با تمام احترام به آقای فنونی زاده این تیم کمبود مهره دارد در دفاع و هافبک یک بازیگردان مانند ترابی با اینهمه مربی عزیز وارد حاشیه شده نباید بگذارد سرنوشت و نتایج از بیرون زمین به تیم و تصمیم او تحمیل شود با امید موفقیت تیم همیشه قهرمان پرسپولیس بارسا هم دچار این قضیه شد ولی برنده تیمی است که گرفتار حواشی نشه که مطمئنا گل محمدی و کومان از این گردنه به سلامت عبور میکنند
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    نفس تازه بازیکنه که نداریم وگرنه هیشکی با دست خالی معجزه نمیکنه
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    من هم قبول دارم که صدر نشینی استقلال بخاطر ضعف بقیه تیمهاست درست مثل قهرمانیها ی پیروزی که بخاطر ضعف رقبا و کمک بابا مسعود بود
    • رجب FR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اگه فکر می‌کنی بابا، مسعودتون به ما کمک می‌کنه چرا خودتونو خسته میکنید و تو لیگ هستید
  • 那里 IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    برو بابا دمت گرم یحیی جان همه کارشناسا میگن پرسپولیس بازیکن کم داره بعد...
  • محسن IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    آقا پرسپولیس دوتا بازی عقب افتاده داره اونا رو ببره میشه 21 فقط یک امتیاز کم داره با صدر تازه بااین وضعی بازیکن کم بخدا دم یحیی گرم
  • فرامرز IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    پس برو دست رسول پناه را ببوس معلومه خوب بهت رسیده چون آدم پولکی مثل تو و اون برادر الدنگت فقط نان و به نرخ روز میخورید
  • امید IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای فنونی زاده اگر صدرنشینی استقلال به خاطر بازی بد رقبایش است، پس از حرف شما می توان نتیجه گرفت که چهار قهرمانی های پرسپولیس نیز به خاطر بازی های بد رقبایش در این چهار فصل بود.
  • فرامرز IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    خودش میگه زمان ایشان 4؛ 5 سال مرتب به استقلال میباختن خوب معلومه یه شوتی مثل تو دفاع تیم بوده خاک بر سرت
  • جاوید IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    احترام آقا یحیی جای خود، ولی واقعا ایشون بعضی وقتها خیلی لجبازی میکنه و اگه همه بگن کارت اشتباهه، قبول نداره حاضره شیری رو دفاع وسط بزاره ولی انصاری رو بازی نده همین آریا برزگر رو اگه بازی بده پدیده ای هست برای خودش هر موقع تیم عقب بوده ندیدم تعویض درست کنه نمونه اش دربی حذفی که 10 دقیقه آخر بهترین پنالتی زن ها رو کشید بیرون
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای گل محمدی میشه درمورد حرفهای آقای فنونی زاده دلیل بیاوری؟البته توجیه نه
  • شاهرخ IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    یحیی مربی شایسته ای واسه پرسپولیسه با دست خالی پرسپولیس رو برد آسیا
  • علی خان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    میگه کلی کاپشن هم در قراردادش است، مثلا چند تا کاپشن.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    فعلا که می بینید نتیجه استقلال و سپاهان و نفت خوبه مگه ما ۱۶ تا تیم نداریم یعنی برای استقلال حریف فقط می شه پرسپولیس استقلال تلاش کرده تا به این نتیجه رسیده و بقیه حریف هاام نتیجه های بدی نگرفتن و این فقط پرسپولیسه که از این عقب مونده یه پرسپولیسی فقط درمورد تیم خودت حرف بزن درمورد تیم های دیگه نه این به شما مربوط نمی شه
  • مراد بیگ IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    ایشون اینقدر وقت کنه زیر کاشت مو باشه ؛ هنر کرده !!!!!! دیگه وقت برای تیم نداره که بذاره
  • م.ج IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    یحیی گلمحمدی اصلا تجربه مربیگری نداره وبازی خوب بازیکن ها باعث شدند که تاالان سرمربی عوض نشه هرچه سریعتر یک سرمربی خوب ازترکیه بیارید تا قهرمان لیگ بشیم مگه نه ۱۰۰ درصد تا میریم تا ته جدول وآبرو حیثیت پرسپولیس میره پرسپولیسی که با الومینیوم اراک که اصلا تیم قوی نیست ببازد وای به حالش که میره ته جدول وازهمه تیمها شکست خواهد خورد وفقط یحیی بی تجربه میلیاردر میشه وتو هرباخت و مساوی هم یک بهونه میاره تا خودشو بیگناه جلوه بده وفقط میلیاردر بشه سریعا سرمربی خارجی ازترکیه بیارید
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      واسه تیم خودتون بیارین مشکل ما کمبود بازیکنه نه کمبود مربی!
  • رها IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    گند زدنند بازی کنان پرسپولیس
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      کدوم بازیکنا؟ خوبه تو این بازی دفاعم نداشتیم یکمم بیدقتی تو زدن ضربات آخر
  • حبیب رحیم‌زاده IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    حرف حق را آخر گفتی چطور تو میلیاردی من نیستم نوبت خوردن ما هست بس تو بیا برو من بیام
  • سجاد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    اقای فنونی زاده تعویض ها ایراد نداشتن پرسپولیس بازیکن نداره بازی با استقلال پرسپولیس باید ۵تا گل می زد بد شانسی آوردن توپ ها توگل نمی رفت فوتبال همینه بعضی موقعه هم بهترین ارنج هم داشته باشی توپ ها گل نمیشه احترام حاشیه سازی نکن برایه اقا یحیی احترام خودتو نگه دار
  • هادی ذوالفقاری IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    برادر من مرتضی فنونی زاده، خودت ی تیم سه نفر رو نمیتونی هدایت کنی
  • خرایی از کرمانشاه IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    اتفاقا هرچی اقای فنونی راده گفتن بحق بود اقای گل محمدی هم تو چینش بازی کن اشتباه کردن هم در تعویضها باشگاه پرسپولیس نباید تاوان دوتا بازیکن مثل شیری ونورالهی بدن چه تو فینال اسیا چه تو دربی وچه تولیگ پرسپولیس نابود کردن اگه تو یه باشگاه عربی بودن حتما دیپورت میشدن انصافا اگه این دو تا بازیکن درست بازی میکردن هم تواسیا قهرمان میشدیم تو دربی برنده وتو لیگ بدون باخت بودیم پس بدونیدکه این دوتا نخبه چه بلایی سر پرسپولیس اوردن هر جا هر مشکلی بود فقط به خاطر این دو تا نابغه بود بعد از فینال اسیا نباید بهشون بازی میداد تا اماده میشدن یا به محض این سوتیهاکه اقایون دادن باید تعوض میشدن
  • علی کمالی از مشهد IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 1
    بسمه تعالی تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد حالا پرسپولیس یا استقلال فرقی نمیکند از امیر قلعه نویی گذشت همه با کمی تفاوت در یک رده هستند. یکی نیست از این آقا یحیی بپرسه برادر گرامی تیم شما در دقیقه 90 با ذوب آهن و دقیقه 93 با استقلال گل خورد وبازی برده را مساوی کرد پس شما چه تاکتیکی برای مهار مهاجمین حریفان داری که با چیدن درست دفاع از برد شیرین تیم دفاع کنی .برو بابا
  • آریا IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 2
    هی نیاین الکی از یحیی طرفداری کورکورانه کنید!!! هر بچه دبستانی میفهمه که احمد نمیتونه نقش یه مهاجم رو داشته باشه پس چرا انقدر ازش تو پست غیر تخصصیش بازی میگیره؟؟ هر بچه مهد کودکی ام میدونه وقتی دو یک جلویی و دقیقه ۹۰ بازی هستش باید تعویض کنی واسه اتلاف وقت و به هم زدن تمرکز حریف(بازی دربی) در کل یحیی بدرد پرسپولیس نمیخوره بنظرم والسلام
    • آرمیتا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 0
      شما خواهشاً دهنتو ببند اون وقت که قهرمان می‌شدیم و نایب قهرمان تو آسیا،یحیی خوب بود الان که کمی ضعیف شدیم بد شد،باید عوض بشه،ایشالا این روزها هم می گذره دوباره شادی به تیم وهوادارا،وترس به رقبا بر می گرده
    • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 1
      پرسپولیس فقط علی دایی برای سر مربی هم مدیر هم با سواد و شجاع آخه مهدی شیری کی می ذاره قلب دفاع علی شجاعی فوق‌العاده است بازی بهش نمیده عبدی میاره، بیرون باید در خط حمله مهدی خانی عبدی تعویض آنها برزگر علیشاه باید بیکس باشه انصاری فوق العاده است آخه تیم اراک مثل تیم محلی بازی میکرد علی کریمی بود از دفاع تا حمله توپ میبرد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    بسیاردرست میفرمایید حقیقت همینه
  • حسین حاجی علی. IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    آقایی که ۱۸ سال بازی کردی الان هم آقای پروین داره نظر میده پس آقای پروین خیلی دریده تر از شما ست اگه مشکلی باشه خودش میدونه ورد کنه لطفا وارد حاشیه نکنید تیم را
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    1 0
    ببخشید مزاحم کارشناسی طرفدارهای فضولی زاده شدم کجای حرفای این اقا درسته؟کدوم بازیکن کدوم دفاع مگه جز شیری دفاع دیگه داشت که نزاشت نکنه میخاستین باز رمضانی نوک حمله رو بزاره دفاع بخدا هرکه دیگه جای یحیی بو بجای مساوی همش باخت بود میگه نورالهی استراحت کنه نکنه خودت میخای جاشو پر کنی عیسی محروم شد نوک باتجربه نداره بزاره شجاع رفت سید مجبوره با این سن فیکس بازی کنه خوب معلومه مصدوم میشه الانم مصدوم شدن جانشین ندارن بشار رفت بازیساز نداره خداوکیلی اگه از فوتبال چیزی نمیدونید چیزی نگید فکر کردین یحیی خودش دوس نداره ببره یا اینکه مربیگری بلد نیست پس اون همه افتخارو کی کسب کرد این اقا چون پولی از پرسپولیس گیرش نمیاد دنبال حاشیه درست کردنه
  • پرسپولیسی واقعی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    اخه پیرپاتال استقلالی تابلوه چشمت دنبال منافع و نیمکته،دستت برا هوادار رو شده،حیف اسم پیشکسوت رو تو باشه با این اطلاعات مزخرف فوتبالی و دانش ارنج چیدنت،یحیی خاری شده در چشم امثال تو نامرد
  • سعید IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    بایدبرانکو راآوردپرسپولیس
  • یسصسص IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    اینو داداشش جفتشون استقلالین این همونیه ک برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس رو پنالتی میدونست در حالی ک همه فوتبال بلدا میدونن پنالتی نبود
  • بهبودی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای فنونی زاده شما یکی از دفاع های خوب پرسپولیس بودید و تقریبا اکثر بازیهاتون رو تو پرسپولیس دیدم فرض کنیم حرفهایی که زدید درست باشد فکر نمکنید الان وقت اینطور انتقاد تند و علنی نیست. شما الان با این کار حاشیه را دامنه دار و جو را متشنج تر میکنید چاره ای نیست باید به یحیی اعتماد کنیم اگه ایشون نتونه کاری کنه هستن کسایی که به این مسئله رسیدگی کنند و فردا خیلی ها شما را متهم به توطئه میکنند شما اگر میخواهید نظرات سازنده داشته باشید از راهش وارد شوید و رقیب شاد نباشید.
  • لرستانی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    و حالا یحیی ثابت کرد بهترین مربی یک دهه اخیر ایران س.... برخی ها هنوز موفقیت های پزرسپولیس را به برانکویی که تا خالا سه تیم عوض کرده میدن. انصاف هم خوب چیزی س. من اخلاقی بودن یحیی و دانشش را به شدت دوست دارم
  • یک پرسپولیسی FR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    دوستمون آقای فنونی زاده گویا تمام سال های بازی کردنش رو در خواب گذرونده. مای هوادار متوجه میشیم که یحی گل محمدی بهترین مربی حال حاضر ایرانه. شما چطور این رو نمی تونی متوجه بشی دوست عزیز؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس